Tres dels vuit projectes seleccionats per l’incubadora GameBcn són d’alumnes de la UPC School

Gamebcn és la incubadora de projectes de videojocs de Barcelona, que neix per professionalitzar equips de desenvolupament de jocs sorgits, principalment, dels cursos de formació universitària. L’octubre passat, es van presentar més de quaranta projectes d’emprenedoria en l’àmbit dels videojocs per a l’avaluació de l’incubadora Gamebcn, finançada per Caixa Capital Risc i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Dels quaranta projectes presentats se’n van seleccionar finalment vuit, dels quals tres projectes són alumnes de la UPC School. Un d’aquests projectes, Tower Revenge, pertany a alumnes del màster en Mobile Business & Apps Design,  i els altres dos són d’alumnes del màster Disseny i Creació de Videojocs, amb els projectes Alien Invasion i Cranko.

gamebcn