La UPC School acull un stage d’alumnes xilens del programa MBA Internacional

Durant una setmana, els 17 alumnes del programa MBA Internacional que imparteix la universitat xilena assistiran a sessions teòriques en el marc del seu àmbit de formació, el management, entre les que destaquen experiències concretes de gestió empresarial, una conferència sobre els reptes mediambientals de l’empresa actual, així com ponències sobre la internacionalització en el marc econòmic europeu o sobre estratègies de vigilància tecnològica i intel·ligència competitiva. Completaran el programa de conferències, una xerrada sobre el paper de disseny com a factor de competitivitat i una altra al voltant de la responsabilitat social corporativa.

A banda de les sessions formatives, els alumnes xilens tindran oportunitat de conèixer de prop 3 empreses de referència en el seu àmbit. Entre aquestes, COUTEX, del grup Sorigué, que serà presentada pel seu director general, Josep Serra, o Continental Automotive Spain. Els alumnes també tindran ocasió de visitar la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona, que serà introduïda per Matthias Bulach, director de la Oficina d’Anàlisi Econòmica de la “la Caixa”.

Els 17 alumnes participants combinaran les sessions teòriques i les visites a empreses, amb activitats de caire més lúdic com visites al centre de la ciutat, als principals monuments i llocs d’interès de Barcelona. En aquesta edició, de forma específica, gaudiran d’una visita guiada per conèixer el modernisme a Barcelona, de la mà del Parc Güell i la Sagrada Família.

La Universitat Politècnica de Catalunya reforça, amb iniciatives com aquesta, els seus vincles amb altres institucions de referència a escala internacional en l’àmbit de formació contínua, i en concret, amb la Universidad Técnica Federico Santa Maria, amb qui manté una consolidada i excel·lent relació com a soci estratègic.