La UPC School acull una estada d’alumnes del programa MBA Internacional de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas

Durant una setmana, els alumnes d’aquest programa MBA internacional han combinat les sessions teòriques, en les quals professionals i docents reconeguts en el sector han desgranat experiències de gestió i internacionalització en l’àmbit de direcció de l’empresa, amb seminaris pràctics i visites d’interés cultural. A més a més, també han abordat aspectes essencials avui en dia per a l’estratègia empresarial com són la gestió de la innovació, el capital humà o el disseny com a factors de competitivitat diferencials.

Entre les visites programades a empreses, es troben les realitzades a l’empresa Coutex (Grup Sorigué), a la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona i al grup Continental Automotive Spain. A més a més de les sessions teòriques i les visites a empreses, els alumnes han tingut també temps per conèixer el circuit de Catalunya de Formula 1 i endinsar-se en els racons de la ciutat de Barcelona, amb la programació de visites culturals als principals monuments, curiositats i llocs d’interès de la capital.

Amb aquesta es compleixen 3 edicions d’aquest stage d’alumnes de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas de Lima a Barcelona, una excel·lent oportunitat per reforçar els vincles que la UPC manté amb els seus socis estratègics, establint punts d’unió que tenen en l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores el seu denominador comú.