La UPC School acull una estada d’alumnes xilens del programa MBA Internacional

24 de novembre de 2010

Durant una setmana, els alumnes del programa MBA Internacional que imparteix la universitat xilena assistiran a sessions teòriques en el marc del seu àmbit de formació, entre les que destaquen experiències de gestió empresarial, seminaris sobre internacionalització econòmica, o sistemes d’informació gerencial, entre d’altres. A més a més, també tindran ponències i tallers on s’analitzaran qüestions més concretes com la responsabilitat social corporativa, la gestió del coneixement i del capital intel·lectual a les organitzacions, i els reptes mediambientals a l’empresa, entre d’altres.

A la inauguració del dia 24 de novembre, assistiran el Cònsul General de Xile a Barcelona, Matías Undurraga Abbott, Darcy Fuenzalida, professor i ex-director del programa MBA, i Josep Coll, delegat del Rector per a la Formació Permanent a Perú i director del seminari i de l’MBA Internacional, que donaran la benvinguda a la ciutat de Barcelona als 10 participants d’aquesta estada.

A banda de les sessions formatives, els alumnes xilens tindran oportunitat de conèixer de prop empreses de referència en l’àmbit català com la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona, o Transports Metropolitans de Barcelona. A banda de les sessions teòriques i les visites a empreses, els alumnes tindran també temps per conèixer el circuit de Catalunya de Formula 1 i endinsar-se en els racons de la ciutat de Barcelona, amb la programació de visites culturals als principals monuments, curiositats i llocs d’interès de la capital.

Amb experiències com aquesta, la Universitat Politècnica de Catalunya reforça els seus vincles amb altres institucions de referencia a escala internacional en l’àmbit de formació contínua, i en concret, amb la Universidad Técnica Federico Santa Maria, amb qui manté una excel·lent relació com a soci estratègic. ■