La UPC School esdevé Supporting Partner de l’Advanced Factories

La UPC School i Advanced Factories han arribat a un acord de col·laboració en el qual la primera entra a formar part com a Supporting Partner de l’esdeveniment. Advanced Factories tindrà lloc del 3 al 5 de març al CCIB de Barcelona. Els alumnes de la UPC School podran gaudir d’un 50% de descompte en l’entrada de l’esdeveniment.

advancedfactoriesBarcelona tornarà a convertir-se en la capital europea de la innovació i la competitivitat industrial amb la nova edició de l’Advanced Factories. De la mà de més de 350 signatures expositores, els més de 16.000 professionals visitants procedents del sector de l’automoció, siderúrgia, indústria alimentària, ferroviari, tèxtil o aeronàutica, podran descobrir les últimes solucions i equips per dissenyar fàbriques connectades.

En paral·lel, l’Advanced Factories celebrarà l’Industry 4.0 Congress, amb més de 120 conferències vertebrades al voltant de la innovació en nous equips industrials, nous processos de producció, tecnologies digitals per a la indústria i customització de producte, a més de posar especial enfocament en com desenvolupar una indústria més sostenible.