La UPC School entra com a Supporting Partner de Pick&Pack

Pick&Pack, que se celebra del 12 al 14 de febrer a Barcelona, és l’esdeveniment d’innovació per a líders i pimes industrials que busquen les últimes solucions en packaging i intralogística.

PickPackLa UPC School i Pick&Pack han arribat a un acord de col·laboració en el qual la primera entra a formar part com a Supporting Partner de l’esdeveniment. Pick&Pack, que tindrà lloc del 12 al 14 de febrer al CCIB de Barcelona, ​​reunirà les empreses més innovadores i més de 7.000 professionals que busquen les últimes solucions en packaging i intralogística.

Alumnes i directors dels programes de formació de la UPC School obtindran un paquet d’invitacions Premium VIP Pass gratuïtes, amb accés a l’European Intralogistics Summit 2020 i al Congrés Nacional de Packaging 4.0.

Durant tres dies, més de 200 expositors presentaran les últimes innovacions en processos, packaging, nous materials per a envàs i embalatge, sistemes de gestió i automatització de magatzems, robòtica col·laborativa i solucions per a tota la cadena de subministrament. Pick&Pack es converteix així en el punt de trobada per a tots els professionals d’indústries tan diverses com l’alimentació, cosmètica i bellesa, retail, química i farmàcia, automoció, electrònica, béns industrials, begudes, serveis logístics i non food, que busquen solucions més eficients per a la seva àrea de gestió.

Pick&Pack celebra en paral·lel dos fòrums revolucionaris com són el Congrés Nacional de Packaging 4.0 i l’European Intralogistics Summit 2020, dos congressos simultanis que durant tres dies reuniran a més de 180 experts internacionals.