Dos ajuts del 20% per cursar el postgrau en Smart Mobility: Sistemes Intel·ligents de Transport

La UPC School ofereix dos ajuts del 20% de l’import de la matrícula del postgrau en Smart Mobility: Sistemes Intel·ligents de Transport, la propera edició del qual començarà el dia 14 de febrer de 2020.

smart_MobilityLes persones que compleixin amb el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut, han d’estar admeses prèviament al postgrau i enviar la següent documentació:

• Carta de motivació, exposant les raons cursar el postgrau.
  • Expedient acadèmic.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si en disposa.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 7 de febrer de 2020.

Es realitzarà una valoració de l’expedient acadèmic dels sol·licitants i del seu currículum vitae, experiència professional, interès i experiència en l’àmbit de la mobilitat i nivell d’ocupabilitat en el sector una vegada finalitzats els estudis.

El postgrau en Smart Mobility: Sistemes Intel·ligents de Transport és un programa pioner a Espanya i únic per les seves característiques. El programa aporta als gestors públics i privats les novetats internacionals en l’àmbit del transport i des de diferents punts de vista: polítiques de gestió de la mobilitat, aspectes econòmics, reducció de l’impacte ambiental i implicacions socials, entre d’altres.

El quadre docent constitueix un dels grans capitals d’aquest programa i està format per un professorat expert. Es tracta de professionals que treballen en el desenvolupament tecnològic i en l’aplicabilitat de l’smart mobility, així com docents que procedeixen d’administracions públiques i de l’àmbit de l’R+D+i. El format del programa facilita la conciliació personal i professional dels alumnes amb classes presencials que es realitzen cada tres setmanes.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 114 68 05 o el formulari d’informació del postgrau.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu.