La UPC School i Accenture presenten el nou postgrau incompany en Digital Innovation for Business Development

El postgrau en Digital Innovation for Business Development s’emmarca dins d’Accenture Academies, un programa de cursos de postgrau especialitzats i desenvolupat en col·laboració amb les universitats més prestigioses d’Espanya. Aquesta col·laboració entre empresa i universitat busca tancar la bretxa existent entre les necessitats actuals de les companyies i les competències que els estudiants adquireixen en els seus estudis universitaris.

DigitalInnovationEl programa, amb inici previst el pròxim mes de març, està pensat perquè els participants entenguin l’impacte de la transformació digital a les organitzacions, coneguin de primera mà les noves tecnologies i aprenguin com poden les empreses maximitzar l’aportació de valor en el nou ecosistema.

Aquest postgrau ofereix una visió global sobre l’impacte actual i futur de la revolució digital. Permetrà descobrir el potencial de tecnologies com Internet of Things (IoT), el Big Data Analytics, la Intel·ligència Artificial, el Blockchain o la Realitat Virtual, entre altres, i conèixer les millors estratègies i metodologies per implementar amb èxit projectes digitals. L’estudiant estarà preparat per liderar el canvi en les organitzacions, gràcies a un coneixement exhaustiu de les tecnologies emergents, les metodologies i els processos que hi intervenen. La tecnologia impacta cada vegada més a la societat i les organitzacions, s’uneix més al negoci i és decisiva per generar valor.

El programa compta amb la direcció acadèmica de Núria Castell, doctora en Informàtica per la UPC i ex degana de la FIB, i Alfredo Àvila, Financial Services Managing Director a Accenture.

El programa va dirigit a recentment llicenciats, enginyers de l’àmbit tecnològic i titulats universitaris de carreres cientificotècniques com matemàtiques, física o similars, interessats a desenvolupar la seva carrera professional en l’àmbit de la innovació digital.

Els participants en aquests programes obtindran des del primer moment un contracte a temps parcial, que els permetrà assistir a classe i treballar a Accenture en projectes reals de transformació digital. Un cop finalitzat el postgrau i si la seva avaluació tant en el curs o màster que cursin com en el seu projecte són positives, s’incorporaran a temps complet en la companyia.

Per a més informació, es pot contactar amb eventos-recruiting@accenture.com.