Professors i alumni del màster en Parametric Design participen al Congrés IASS

En la passada edició del prestigiós congrés IASS a Barcelona, membres de l’equip docent i alumni del màster Parametric Design in Architecture de la UPC School van presentar 8 ponències orals i 4 articles relacionats amb el contingut del màster (G-shells, Pneulasitcs, TrivalenceChebyGrid, Fixation Details). A més a més, durant el congrés es va desenvolupar un taller sobre sistemes reticulars lleugers organitzat per professors i alumnes del màster.

ParametricDesignIASSEl congrés IASS, que se celebra cada deu anys, té com a objectiu proporcionar un fòrum d’avantguarda i discussió internacional sobre tots aquells aspectes relacionats amb el material, el disseny, la computació, la construcció, el manteniment, la història i l’impacte ambiental de les estructures de carcassa, espacials, de tensió i inflables en tots els seus camps d’aplicació.