La UPC School participa en les jornades directives de l’Amec per parlar sobre formació on-line

10 de setembre de 2010

Durant la sessió, representants de l’equip de solucions corporatives i de disseny de programes de la UPC School, van oferir una ponència sobre l’ús de les noves tecnologies i la seva aplicació a la formació dins les organitzacions. Gran part de la seva intervenció va recollir funcionalitats i casos d’èxit d’una plataforma tecnològica per a la formació on-line síncrona, que permet realitzar sessions de treball virtuals on alumnes i professors interactuen per videoconferència en temps real.

La direcció de l’entitat van valorar molt positivament el seminari, que reforça els nexes de col·laboració entre la UPC School i Amec.

Amec és una associació multisectorial d’empreses que agrupa més de 500 organitzacions, agrupades en 11 sectors, fabricants de maquinària i equipaments per a la indústria de l’alimentació, el tèxtil o l’electrònica, entre d’altres àmbits. L’entitat té més de 40 anys d’experiència en el foment de la internacionalització dels seus productes, la innovació i la competitivitat en els seus sectors d’activitat.