La UPC School posa en marxa una nova versió del campus virtual Mytechspace

El dilluns 12 de setembre la UPC School va fer pública una nova versió del seu campus virtual Mytechspace. Entre els objectius de la renovació del campus virtual està millorar la usabilitat dels seus usuaris i l’aspecte gràfic, a més de fer-lo compatible amb l’ús de dispositius mòbils (responsive design). El campus s’ha programat totalment des de zero per optimitzar també el seu rendiment i per incorporar noves funcionalitats.

El campus virtual Mytechspace és una plataforma eficaç de comunicació, recursos i serveis de suport a la formació en què interactuen tots els estudiants de la UPC School.

En aquesta primera fase de desenvolupament del nou campus hi ha funcionalitats que no estan completament implementades. Durant el curs s’hi aniran integrant progressivament i també creant-ne de noves.

Des de la UPC School seguirem treballant en la millora contínua del campus durant els pròxims mesos. Per aquest motiu, si detecteu qualsevol incidència us agrairíem que ens ho comuniqueu a través del botó “Incidència tècnica del campus virtual”, situat a l’apartat de serveis de la part dreta de la pàgina principal.