Nou ajut del 30% per promoure el talent femení al màster en Indústria 4.0

La UPC School ofereix 1 ajut del 30% de l’import de la matrícula adreçada a dones que vulguin cursar el màster en Indústria 4.0, que iniciarà el pròxim 15 d’octubre en modalitat totalment en línia.

Aquests ajuts es dirigeixen a dones d’entre 30 i 45 anys amb experiència professional, pretenent contribuir així a la promoció del talent femení al sector industrial.

Les dones que compleixin el perfil d’admissió i no estiguin matriculades al programa podran sol·licitar l’ajut. Per això, han d’estar admeses prèviament i enviar la documentació següent:

• Carta de motivació, exposant les inquietuds per cursar el programa i incorporant informació de les seves condicions socioeconòmiques, si escau.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/es i/o professional/s, si en disposa.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 30 de setembre de 2022.

Es realitzarà una valoració de la documentació aportada per part de les sol·licitants, la valoració del seu curriculum vitae, així com l’impacte que la mateixa formació pugui representar en el seu desenvolupament professional futur.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 937073132 o del formulari d’informació del màster.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu, és a dir, no podrà ser sol·licitat per persones ja matriculades.