La UPC School, present a la Barcelona Games World 2017

Del 5 al 8 d’octubre de 2017 torna la Barcelona Games World (BGW), la fira de videojocs més important de l’Estat. La formació de grau i màster en videojocs i animació de la UPC estarà present en aquest esdeveniment, a l’estand núm. B210 del Palau P2 del Recinte Montjuïc.

IMG_2814 En aquesta segona edició, la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) presentarà l’oferta d’estudis de grau i màster relacionats amb els videojocs i l’animació. Els visitants que s’apropin al estand de la UPC al Barcelona Games World podran gaudir de l’activitat de realitat virtual Danger Room, un joc de fet al CITM per Marc Ripoll, professor del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM, amb la col·laboració del doctor Lasse Loepfe i el grafista Marc Pérez. Danger Room posa a prova els teus reflexes amb una dinàmica frenètica i divertida, on hauràs d’esquivar obstacles, eliminar drones i activar trampes per aconseguir el major nombre de boles de coneixement possibles.

DangerRoomUna de les novetats més importants d’aquesta edició és també celebració de la BGW Game Jam, en col·laboració amb la Salle-URL com a patrocinador tecnològic. Aquesta Game Jam és una competició entre universitaris per crear el millor videojoc original durant 30 hores seguides. Els participants poden inscriure’s de forma individual i l’organització ajudarà a la creació dels equips, amb els perfils que intervenen en la creació d’un videojoc: desenvolupador (programador), artista (de concepte i tècnic) i dissenyador (de gameplay, nivells, història, etc).

Pots recuperar l’experiència de participació de la UPC a la Barcelona Games World 2016, en el següent vídeo:

CapturaVideoBGW