Paula Fernández, exalumna del màster en Disseny i Producció d’Espais, guanya el certamen Eurostars Hotel Lab

Paula Fernández, exalumna del màster en Disseny i Producció d’Espais de la UPC School, ha guanyat la segona convocatòria del Concurs d’Innovació i Disseny d’Espais Hotelers de la cadena Eurostars Hotels amb el seu projecte “Revolve”. Aquest certamen premia les últimes tendències de disseny i innovació en el sector hoteler i el seu primer premi està guardonat amb 8.000 euros.

L’Eurostars Hotel Lab, el Concurs d’Innovació i Disseny d’Espais Hotelers que va llançar l’any passat Eurostars Hotels, consisteix a dissenyar i crear els espais i el mobiliari d’un lobby-recepció d’un hotel: un punt d’atenció al client, una zona d’estar, una àrea d’oci i una de treball. El projecte ha de respondre a les necessitats presents i futures dels nous viatgers.

RevolveEntre els 100 projectes presentats, de participants de deu països, ha estat “Revolve” el projecte que s’ha endut el primer premi. Va destacar per la seva essència innovadora a l’hora de reivindicar un disseny antropològic focalitzat en les relacions personals que es generen a la sala principal d’un hotel, la llibertat dels seus usos i la inclusió d’uns acabats amigables alhora que funcionals. En concret, amb aquest treball s’eliminen les barreres físiques que es troben en un lobby i es propicia l’autonomia del client, aconseguint que ell mateix faci ús i gestioni alguns serveis. També ha destacat per usar aquesta àrea com a espai social, de treball o oci, així com perquè el viatger pugui gaudir al màxim dels espais comuns durant la seva estada.

El jurat ha concedit també dues mencions especials, de 1.500 euros cadascuna, al projecte “Continuous Life”, de Melissa Couto i Micaela Morim, i a “The CUBbird”, de Patricia Martín, Rebeca Castaño i Cristina Serrano.