La UPC School presenta una nova oferta de seminaris sobre management

La UPC School presenta una oferta de 10 seminaris especialitzats en les àrees de finances i inversions, gestió del talent, màrqueting estratègic, gestió estratègica d’operacions, lean manufacturing o project management. Aquestes jornades, d’un dia de durada, s’impartiran entre els mesos de novembre de 2014 i maig de 2015.

Aquesta és l’oferta de 10 seminaris que presenta la UPC School:

SeminarisEls seminaris tindran una durada d’una jornada completa. Es treballaran conceptes teòrics durant les 4 hores en horari de matí i en l’horari de tarda es treballarà en la resolució del cas i durant l’última hora s’impartirà una conferència per part d’un empresari i/o professional referent en el seu sector, que explicarà i compartirà amb els assistents el cas d’èxit de la seva organització. A més, durant un mes els participants tindran a través del campus virtual un servei de tutorització i resolució de dubtes.

Els seminaris s’adrecen a persones que ocupen càrrecs de responsabilitat en departaments o centres d’operacions, persones amb responsabilitat en la gestió de grups i equips de treball o bé project managers que hagin de gestionar aquest tipus de situacions de processos de canvi a les seves organitzacions. Els seminaris en finances, inversions i anàlisi de costos s’adrecen a responsables de negoci, de centres d’activitat o d’operacions.