La UPC School, supporting partner de l’Advanced Factories

Barcelona tornarà a convertir-se en la capital europea de la innovació i la competitivitat industrial amb la nova edició de l’Advanced Factories, que tindrà lloc del 8 al 10 de juny al CCIB de Barcelona. La UPC School és supporting partner de l’esdeveniment, motiu pel qual els alumnes podran gaudir d’un 50% de descompte en l’entrada.

De la mà de més de 350 signatures expositores, els professionals visitants procedents del sector de l’automoció, siderúrgia, indústria alimentària, ferroviària, tèxtil o aeronàutica podran descobrir les últimes solucions i equips per dissenyar fàbriques connectades.

En paral·lel, se celebrarà també l’Industry 4.0 Congress, el congrés europeu de referència sobre innovació industrial, en el qual experts de primer ordre internacional donaran les claus per implementar nous models de negoci i aprofundir en les tendències tecnològiques més punteres al voltant de la indústria avançada.

Més informació: