3a edició de l’Open Day TIC de la UPC School

El passat dijous 27 de maig, la UPC School va organitzar amb èxit la tercera edició de l’Open Day TIC, també en format virtual, una sessió per posar en comú tendències i reptes del sector TIC i conèixer les noves propostes formatives en aquest àmbit.

De la mà de Gerard Campanera, responsable de Promoció i Social Media, Sistemes i Serveis de la UPC School, vam conèixer quins són els perfils més demandats per les empreses i les noves tendències del sector TIC, així com la nova oferta formativa de la UPC School en aquest àmbit, dissenyada especialment per cobrir aquestes oportunitats emergents.

A continuació, vam gaudir de la conferència: “Tecnologies Disruptives per als Sistemes 6G del Futur, a càrrec de Xavier CostaPérez, professor investigador d’ICREA, director científic del centre d’investigació i2cat i responsable d’R+D en xarxes 6G als Laboratoris NEC Europa. En aquesta sessió, vam conèixer les tecnologies emergents disruptives que configuraran les xarxes 6G del futur.

La UPC School ofereix 38 programes en l’àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació per al pròxim curs 2021-2022, dels quals aquests 5 són propostes formatives noves:

MBA en Business Analytics
Postgrau en Customer Relationship & Experience Management (CRXM)
Postgrau en Sports Analytics
Postgrau en Tecnologies 5G
Curs de formació contínua en Peritatge Informàtic i Tecnologia Forense

Apunta’t a les pròximes sessions informatives de l’àrea TIC i podràs conèixer tots els detalls de cada programa formatiu.

Vídeo complet de l’Open Day TIC 2021: