Workshop d’il·luminació del Parc Fluvial del Besòs

En el marc del projecte del mòdul 2, els estudiants del màster en Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica de la UPC School han estat treballant en una proposta d’il·luminació per als 4 ponts que connecten el Parc Fluvial del Besòs. Les propostes s’emmarquen en el Pla Metropolità del Besòs: Un territori en transformació, que ressalta els ponts com a eix connector.

La proposta de cada grup porta implícita una reflexió inicial sobre cada pont i les seves particularitats, a través de les quals potenciar el paisatge nocturn del Besòs i fomentar la connexió i integració que busca el Nou Pla Urbanístic d’aquesta zona. Un cop realitzat el plantejament de cadascun dels projectes, el passat 16 de febrer els estudiants van realitzar in situ les proves lumíniques amb els materials facilitats per iGuzzini, patrocinador del màster, i Erco i MCI Light, també col·laboradors del programa.

Galeria d’imatges del workshop d’il·luminació del Parc Fluvial del Besòs