L’ambaixador de Panamà a Espanya visita la Fundació Politècnica de Catalunya

El passat dimecres 4 de desembre, l’ambaixador de la República de Panamà a Espanya, Roberto Eduardo Arango, acompanyat pel cònsul general de la República de Panamá a Barcelona, Álvaro Linares, van realitzar una visita a les instal·lacions del Tech Talent Center per conèixer la Fundació Politècnica de Catalunya, la seva oferta de formació permanent i el pla estratègic d’aquesta institució amb universitats i institucions de formació a Llatinoamèrica.

Per part de la FPC/UPC, van assistir a la trobada institucional Francesc Vallverdú, vicerector de Política Universitària a la UPC, Josep Coll, delegat del rector a la Fundació Politècnica de Catalunya, i Ignasi del Río, director de la Fundació Politècnica de Catalunya.

En la primera part de la sessió, es va presentar la Fundació Politècnica com a entitat responsable de l’oferta de formació permanent de la UPC i es van introduir les línies estratègiques de la relació de la institució amb Llatinoamèrica, on ja es desenvolupen vincles amb altres institucions de referència en l’àmbit de la formació permanent.

L’acte va finalitzar amb una visita conjunta a les instal·lacions del Tech Talent Center.