Segueix-nos a les xarxes socials de la UPC School i podràs guanyar un iPad mini!

Si encara no formes part de la nostra xarxa de membres de LinkedIn i Twitter, segueix-nos ara i podràs participar en el sorteig d’un iPad mini. Per participar a la promoció, has de registrar-te al sorteig abans del 7 de gener de 2014 i seguir-nos al compte de Twitter i al grup de LinkedIn de la UPC School. El guanyador del iPad mini es donarà a conèixer el dia 8 de gener de 2014

A les xarxes socials de la UPC School trobaràs les últimes novetats dels nostres més de 200 programes de formació anuals en l’àmbit de l’arquitectura, el management i la innovació, l’enginyeria i les TIC. També podràs mantenir-te al dia del nostre cicle de conferències Open Talent i de notícies i actes interessants del sector, a més de tenir l’oportunitat de fer networking professional.

Participa aquí en el sorteig!

TWITTER Y LINKEDIN_CAT