Mushtool 2.0, la App sobre Bolets desenvolupada per alumnes del Màster Mobile Business, creix internacionalment

Mushtool va néixer l’any passat com a projecte de final del programa de Màster en Mobile Business & Apps Design de la UPC School. Actualment és una de les apps relacionades amb el món boletaire més descarregades amb prop de 70.000 descàrregues.

MushTool és una aplicació que ofereix les utilitats que tot boletaire, tant aficionat com experimentat, necessita per desenvolupar-se en aquest món. L’aplicació permet identificar les espècies amb fotos de gran qualitat i amb comentaris de l’expert, entretenir-se amb un joc per reconèixer boletsbuscar el millor restaurant on menjar després d’una jornada boletaire o obtenir receptes de cuina elaborades amb aquests apreciats fruits de tardor, entre d’altres.

Ara, Mushtoool acaba de presentar una nova versió on s’ha potenciat la generació d’una comunitat d’usuaris on publicar les millors fotos de bolets, així com la publicació de missatges en un taulell. D’altra banda, per aquells usuaris que vulguin gaudir d’un àpat boletaire s’han incorporat un conjunt de restaurants que en la seva carta ofereixen bolets. A més a més, s’ofereixen descomptes exclusius pels usuaris de Mushtool.

En la seva versió gratuïta, més de la meitat dels usuaris provenen de fora d’Espanya. Alemanya, Itàlia i França són els països on més bona acollida ha tingut. Amb aquestes 70.000 descàrregues, el projecte ha aconseguit consolidar-se com una aplicació de referència en el món boletaire.

Actualment Mushtool està disponible tant per Android com per iPhone/iPad.

mobile app mushtool

Pots descarregar-te l’aplicació des d’aquí:

Descarregar Mushtool Android

Descarregar Mushtool iPhone/iPad