Nou seminari MBA Internacional de la Universitat Federico Santa María de Xile

Al llarg d’aquesta setmana, del 10 al 15 de juliol, es realitza a Barcelona, ​​amb seu al Tech Talent Center, una nova edició del seminari MBA Internacional de la Universitat Federico Santa María de Xile. En aquesta ocasió, els alumnes coneixeran les experiències de gestió de les empreses Fraikin, SEAT, Doga i Scheineder.

MBAInternacionalEls alumnes participants en el seminari tindran l’oportunitat de conèixer més de prop el funcionament d’algunes empreses i organitzacions amb seu a Catalunya, de sectors d’activitat molt diferents. Serà a través de les visites que realitzaran a l’empresa de renting de vehicles Fraikin, l’automobilística SEAT, l’empresa de fabricació d’equips eixugaparabrises Doga i l’empresa elèctrica Scheineder. Representants dels equips directius d’aquestes organitzacions s’encarregaran de realitzar als alumnes una visita guiada per les instal·lacions.

Al programa del seminari també s’inclouen classes teòriques i pràctiques sobre temes com la gestió de la innovació empresarial, la gestió emocional i la gestió del talent en els equips o la comunicació estratègica i xarxes socials en les organitzacions.