Nou stage formatiu a Barcelona de l’MBA Internacional de la Universitat Federico Santa María de Xile

En aquesta nova edició de l’estada formativa, es realitzaran visites a la multinacional francesa de productes lactis Danone, l’empresa de perfums i cosmètica Puig, l’empresa d’automoció Continental Automotive Spain i El Corte Inglés. En aquestes quatre organitzacions, els alumnes podran conèixer de primera mà les seves experiències de gestió empresarial i d’equips.

DSC_0058Stage MBAA més d’aquestes visites presencials, els alumnes xilens assistiran a conferències teòriques sobre gestió d’intangibles i excel·lència empresarial, experiències de gestió des del punt de vista del director general o management en la globalització, entre d’altres, a càrrec de prestigiosos professionals a càrrec de cadascuna de les matèries. Les sessions formatives es complementaran amb visites culturals als principals monuments, curiositats i llocs d’interès de Barcelona.

La UPC School reforça, amb iniciatives com aquesta, els seus vincles amb altres institucions de referència a escala internacional en l’àmbit de formació permanent, i en concret, amb la Universitat Tècnica Federico Santa María de Xile, amb qui manté una consolidada i excel·lent relació com soci estratègic, després de les 13 edicions d’aquest stage formatiu del programa MBA Internacional.