Nous ajuts en la matrícula del postgrau en Smart Mobility: Sistemes Intel·ligents de Transport

La UPC School ofereix dos ajuts del 22% de l’import de la matrícula del postgrau en Smart Mobility: Sistemes Intel·ligents de Transport, la pròxima edició del qual començarà l’1 d’abril del 2022 en modalitat presencial.

Les persones que compleixin amb el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut, han d’estar admeses prèviament al postgrau i enviar la documentació següent:

• Carta de motivació, exposant les raons per cursar el postgrau i incorporant informació de les seves condicions socioeconòmiques, si és el cas.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 30 de març de 2022.

Es farà una valoració de la documentació aportada pels sol·licitants, amb un èmfasi especial en les motivacions, els interessos i les inquietuds en l’àmbit de la mobilitat i en el nivell d’ocupabilitat en el sector una vegada finalitzats els estudis.

El postgrau en Smart Mobility: Sistemes Intel·ligents de Transport és un programa pioner a Espanya que aporta als gestors públics i privats les eines més innovadores en l’àmbit de la mobilitat, amb una mirada tant tècnica com estratègica. Polítiques de gestió de la mobilitat, aspectes econòmics, reducció de l’impacte ambiental i implicacions socials i tecnològiques són alguns dels aspectes que s’hi aborden. El quadre docent constitueix un dels grans capitals, amb professionals que treballen en el desenvolupament tecnològic i en l’aplicabilitat de l’smart mobility i docents que procedeixen d’administracions públiques i de l’àmbit de la R+D+I. El format del programa facilita la conciliació personal i professional dels estudiants amb classes que es fan cada dues o tres setmanes.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud podeu contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 112 08 62 o el formulari d’informació del postgrau.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School.