Vídeo amb la techtúlia sobre els reptes de l’alta velocitat a Espanya

La UPC School, amb la col·laboració de Tertúlia Digital, presenta la tercera Techtúlia Digital Barcelona, ​​un espai de debat que aquesta vegada es va centrar en l’àmbit ferroviari. En aquesta sessió, amb el nom de “Vigència i Futur de l’Alta Velocitat a Espanya”, van participar Ignasi Perat, director del màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica de la UPC School; Alberto García Álvarez, exdirector de l’àrea de Viatgers de RENFE i actual gerent de la Fundació dels Ferrocarrils Espanyols i Pilar García Fuertes, directora del Museu del Ferrocarril de Catalunya.
Sistemas FerroviariosEn aquesta tertúlia es va debatre sobre els nous reptes de la xarxa ferroviària espanyola, el futur de la mobilitat amb tren i les competències que han de tenir els professionals que liderin la seva gestió. El màster en Sistemes Ferroviaris i Tracció Elèctrica de la UPC School, amb un enfocament molt professionalitzador i basat en visites presencials a les principals centrals ferroviàries: Renfe, FGC, AVE i les seves unitats de control, porta formant durant més de 6 edicions els futurs professionals en tots aquells aspectes tècnics del ferrocarril, un mitjà de transport que aporta múltiples avantatges, tant mediambientals com econòmiques, a l’escenari de la mobilitat.

La UPC School i Tertúlia Digital han posat en marxa un cicle de tertúlies amb periodicitat mensual sota el nom de Techtulia Digital Barcelona, ​​que oferirà sessions de debat sobre temes d’interès en tecnologia, enginyeria i innovació. Es reuneix en una mateixa tertúlia a tres persones relacionades, des de diferents visions, amb la temàtica proposada. Les sessions de debat estan moderades pel comunicador Tomàs Cascante.