Primer seminari en Direcció d’Operacions i Logística per a alumnes de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas

De l’1 al 9 d’abril es realitza al Tech Talent Center el primer seminari en Direcció d’Operacions i Logística dirigit a un grup de 25 alumnes de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas de Lima (Perú).

Stage Seminari OperacionsAquest seminari aborda des d’una perspectiva de Lean Supply Chain Management la gestió integrada de la cadena de valor entre proveïdors i clients. Les classes teòrico-pràctiques i les visites aniran enfocades a optimitzar tots els processos de fabricació, distribució, operacions, aprovisionament i planificació en la cadena logística. Per tal que els alumnes coneguin experiències reals en gestió de la cadena de subministrament, es realitzaran visites presencials a aquestes quatre empreses del sector: planta de fabricació i envasat de DAMM, l’empresa de fabricació de productes de coure La Farga, l’automobilística SEAT a Martorell i el centre de distribució comercial de Mercadona.

El seminari està codirigit per Josep Coll i August Casanovas, docent del màster en Executive en Lean Supply Chain Management. Direcció d’Operacions i Logística de la UPC School, amb una àmplia experiència com a director d’operacions i logística en companyies multinacionals de diferents sectors.

Galeria fotogràfica del primer stage formatiu en Direcció d’Operacions i Logística per a alumnes de la Universitat Peruana de Ciències Aplicades