Pròrroga fins a nou avís de les mesures de virtualització de la docència adoptades el 13 d’octubre

Atenent les indicacions del Consell Interuniversitari de Catalunya i del Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya en relació amb l’adopció transitòria de noves mesures als campus universitaris per contenir l’índex de contagi per COVID-19, la UPC School prorroga fins a nou avís més les mesures de reducció de la presencialitat adoptades el 13 d’octubre passat. Per tant, les activitats docents de la UPC School continuaran sent 100% virtuals en tots els programes de formació permanent en curs.

La pròrroga no respon en cap cas a la manca de seguretat sanitària dels diferents Centres on s’imparteix docència, sinó a la necessitat de reduir al màxim la mobilitat del col·lectiu d’estudiants i professorat.

Aprofitem per agrair a tot l’alumnat i equip docent la col·laboració i comprensió a l’hora d’adaptar-se a les condicions que la pandèmia ens exigeix.

Us continuarem informant de qualsevol novetat al web de la UPC School i altres canals de comunicació habituals.