UPC: 50 anys sense límits

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) celebra el seu 50è aniversari aquest curs acadèmic 2020-2021. Les celebracions d’aquesta efemèride tan especial inclouran tot un seguit d’actes institucionals, acadèmics i lúdics adreçats a la comunitat universitària (PDI, PAS, estudiants i alumni) i que giraran al voltant dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides, com a mostra del compromís de la institució amb la societat.

El web del 50è aniversari recull el programa d’activitats que s’organitzaran per celebrar el 50è aniversari, i que s’allargaran fins desembre de 2021. La UPC School hi participarà amb l’organització, al mes de maig de 2021, de l’Open Day TIC, una sessió per conèixer noves tendències professionals del sector TIC, els perfils més demandats i conèixer les propostes formatives de la UPC School en aquesta àrea. La sessió compta amb la conferència anual d’un expert en la temàtica. En les dues darreres edicions, hem convidat l’Oriol Vinyals i l’Elisenda Bou-Balust, dos referents en el camp de la intel·ligència artificial.

La UPC imparteix avui dia 64 graus universitaris, 75 màsters universitaris i 45 programes de doctorat, així com més de 200 programes de formació permanent. La transferència de coneixement és un dels epicentres de l’activitat de la UPC. A més de ser una universitat capdavantera en docència i recerca, i transferència de tecnologia, i de despuntar en els principals rànquings internacionals, un altre dels indicadors destacats és que el 93% dels graduats i graduades per la UPC treballa.