MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Conferència "The Appraisal Institute & Uniform Profession...
Data: 15-06-2015
Horari: 16:00 a 17:30
Lloc: Online

El proper dilluns 15 de juny, a les 16h, en el marc del programa del Màster Online en Valoracions Inmobiliàries de tindrà lloc la conferència online: "The Appraisal Institute & Uniform Professional Standards (USPAP)", a càrrec de Richard Lee Borges II, soci i membre del consell directiu de la institució líder mundial en valoracions immobiliàries Appraisal Institute.

The Appraisal Institute (AI) és la institució líder mundial en certificació de taxadors i valoradors immobiliaris. En aquesta conferència, Richard Lee Borges II, president de l’Appraisal Institute (Al) durant el 2013, explicarà el propòsit i les funcions d'aquesta institució, tant als EUA com a nivell internacional. A més a més, en la conferència explicarà com és l'organització professional dels taxadors a Amèrica del Nord i els elements essencials i estàndards de la seva pràctica professional, que es recullen en el "Uniform Standard of Professional Appraisal Practice".

Aquesta conferència permetrà als taxadors espanyols i llatinoamericans ampliar les perspectives de la seva pràctica professional més enllà dels seus àmbits habituals en els seus països d’origen. Ens trobem en un nou escenari on els inversors estrangers busquen assessors que coneguin els mercats locals on volen invertir, junt amb el valor afegit d’oferir coneixements dels estàndards internacionals.

EL PONENT

Richard Lee Borges II és taxador i real estate broker certificat (MAI, SRA, AI-GRS, AI-RRS, AACI (Hon.), GRI). Va ser president de The Appraisal Institute al 2013 i membre del consell directiu d’aquesta institució, de la qual és soci. És membre de l’Associació nacional d’Indiana d'Agents Immobiliaris i de la Crossroads Association of Realtors.

És professor certificat del "Uniform Standards of Professional Appraisal Practice", ha col·laborat en diversos llibres i manuals sobre l’avaluació i ha estat professor a Ivy Tech State College.

És partner de Borges & Borges Real Estate Advisors. El seu àmbit de negoci se centra en la valoració residencial, comercial, agrària i de valors intangibles, consultoria, intermediació, corretatge, promoció i estudis immobiliaris. Ha creat el Cross-Continente Real Estate Mediation and Arbitration per ajudar a les parts en la resolució de disputes relacionades amb la valoració. Entre els seus clients destaquen empreses com Walt -Mart , entitats financeres com JP Morgan, l'administració dels EUA (Ministeri d'Habitatge i Desenvolupament Urbà), entre d'altres.

Aquesta conferencia es farà ONLINE mitjançant l'eina Adobe Connect i s'impartirà EN ANGLÈS.

Requeriments per a la connexió online Adobe Connect
*Per  poder seguir la conferència online és recomanable comptar amb
altaveus o auriculars i una connexió de 3MB com a mínim.
També  pots seguir-ho amb el teu smartphone, tablet o iphone, ipad descarregant-te  la versió corresponent d'Adobe Connect per Android o IOS.

Appraisal Institute