Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  Jornada de Propagació del Foc per Façanes
Data: 14-12-2017
Hora: 15:30
Lloc: EPSEB - Escola Politècnica Superior d’Edificació de Barcelona (Av. Doctor Marañón 44-50, Barcelona)

Aquest dijous 14 de desembre, a les 15:30h, tindrà lloc a la Sala d'actes de l'Escola Politècnica Superior de l’Edificació de Barcelona (EPSEB) una Jornada Tècnica sobre Propagació del Foc a Façanes.

Aquesta jornada donarà resposta a la creixent preocupació pels potencials riscos de certs solucions i materials de façanes en cas d’incendi, en part motivada pel recent incendi de la torre Grenfell de Londres. Constarà de 4 ponències i una taula rodona, on es reflexionarà i debatrà sobre diferents qüestions, com la importància dels materials en les rehabilitacions energètiques, la adequació o no de les normatives actuals i la necessitat de millorar la formació en aquest tema. La jornada es dirigeix a un ampli públic, especialment a professionals i estudiants dels àmbits de l'Edificació i l'Arquitectura.

Jornada gratuïta, amb inscripció prèvia.

Més informació i inscripcions:

Jornada de Propagació del Foc per Façanes