Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

continuar

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Inici   >  Agenda  >  Jornada Anual UPC Alumni 'UPC Spirit'
Data: 03-07-2018
Lloc: Auditori Edifici Vèrtex UPC (Plaça d'Eusebi Güell 6, Barcelona)

El 3 de juliol celebrem la 7a. edició de la Jornada Anual UPC Alumni, enguany amb el lema UPC Spirit. Podreu retrobar cares conegudes mentre gaudiu d'un temps de joc amb l’UPC Spirit Game, alhora que poseu a prova els vostres coneixements sobre la UPC i d'altres temes d'actualitat i de cultura general. L'equip guanyador s'emportarà un reconeixement d'UPC Alumni.

Posteriorment, Lluís Soldevila, FIB Alumni, ens farà pensar sobre un nou tema: #beYourBest. I per primera vegada s'atorgarà el premi a l'alumni de l'any, entre les diferents propostes que els clubs Alumni han proposat.

Com a final de festa, acabarem amb un còctel i continuarem amb el networking.

La Jornada UPC Alumni s'organitza anualment amb l'objectiu de facilitar el 'networking' entre els exalumnes de la UPC i aquelles persones que estan o han estat vinculades a la Universitat, i aprofundir en un tema rellevant per a la societat i el món politècnic.

Més informació:

7a Jornada anual UPC Alumni 'UPC Spirit'