Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Open Class "L'Aplicació Efectiva de les Tecnologies 4.0"
Data: 11-06-2021
Horari: 16:00 a 18:30
Lloc: En línia
Contacte: 937073132

El divendres 11-06-2021, a les 16:00, tindrà lloc una Open Class del màster en Indústria 4.0 (En línia).

L'aplicació sense més de les tecnologies de la indústria 4.0 no és garantia d'èxit. En aquesta sessió, es descriuran quines són les característiques del que es denomina "una correcta organització", i quins són els passos a seguir per obtenir de forma dràstica resultats positius, en termes de reduccions de costos i increments d'agilitat, mitjançant l'aplicació de cadascuna de les anomenades tecnologies 4.0. L'explicació s'il·lustrarà amb casos pràctics duts a terme en diversos sectors industrials.

El ponent

Xavier Pujol Cid. Doctor en Enginyeria Industrial per la Universitat Politècnica de Timisoara (Romania), màster MBA per l'International Institute for Management Development (IMD) de Lausanne i Lean Sensey pel Yamada Institute de Nagoya.

Fundador i CEO de Reibus Reinventing Business, empresa especialitzada en la transformació digital d'empreses productives. Formador i assessor en excel·lència per a empreses. Acumula una experiència de 38 anys en empreses multinacionals com Philips, United Technologies, Sony, Continental i Volkswagen.

La sessió es farà en línia mitjançant l'eina Google Meet.

També pots seguir l'Open Class amb el teu dispositiu mòbil, descarregant-te la versió corresponent de l'app Google Meet per Android o iOS.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "Hi vull assistir". Places limitades.