25è Aniversari del Canal d'Investigació i Experimentació Marítima de la UPC

El divendres 30 de juny, a les 11:30h, tindrà lloc a la Sala d’Actes de l’Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (Carrer de Jordi Girona 1,  Barcelona) l’acte de celebració del 25 aniversari del Canal d’Investigació i Experimentació Marítima de la UPC (CIEMLAB).

La celebració inclou la conferència "Històries de 25 anys (més èpsilon) de certa heterodòxia", a càrrec del Dr. Marc Garcia, director del Pla Estratègic del Delta del Llobregat.

El CIEMLAB comprèn l’espai físic a on es duu a terme la docència, recerca i transferència tecnològica fonamentada en la experimentació amb models físics a escala dins del àmbit de l’Enginyeria Marítima i Costanera.

Entrada lliure.
Formació de temàtica relacionada:

INFORMACIÓ GENERAL

Data:
30/06/2017

Hora:
11:30h a 13:30h

Lloc De Realització:
Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona - Edifici C2 Sala d'Actes (c/ Jordi Girona 1, 08034 Barcelona)