Arquitectura i Medi Ambient: Integració d'Energies Renovables a l'Arquitectura

16a EDICIÓ

Direcció Acadèmica

• Coch Roura, Helena
    Doctora Arquitecta. Professora titular del Departament de Tecnologia a l'Arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya
  • Alonso Montolío, Carlos
    Doctor Arquitecte. Professor del Departament de Tecnologia a l'Arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya.

• Alonso Montolío, Carlos
  • Beckers, Benoit
    Doctor Engineer. Professor Dept Génie des Systèmes Urbains. Université de Technologie de Compiègne
  • Carceller Roqué, Xavier
    Doctor Arquitecte per la UPC. Professor en cursos de Ecologia urbana, Ciutat i territori sostenible, Avaluació o Integració Ambiental del Planejament Urbanístic, Legislació, Gestió i Diagnosi Ambiental. Va desenvolupar l'activitat professional a l'administració de la Generalitat de Catalunya on, entre altres càrrecs, ha estat cap del Servei de Planificació de l'Entorn Natural (Departament de Medi Ambient); i cap del Servei de Plans i Programes, a la Subdirecció General d'Avaluació Ambiental (Departament de Territori i Sostenibilitat).
  • Carod de Arriba, Xavier
    Doctor en Enginyeria de Projectes per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Llicenciat en Química per la Universitat de Barcelona, especialitzat en Ciència de Materials. Col·laborador de la Càtedra SEAT/UPC del 2007 al 2012. Professor associat al Departament d'Enginyeria de Projectes i Construcció de la UPC.
  • Castañer Muñoz, Luis Maria
    Enginyer en Telecomunicacions. Professor del Departament d'Enginyeria Electrònica de la UPC
  • Coch Roura, Helena
  • Corbat Diaz, Enrique
  • Crespo Cabillo, Isabel
    Doctora arquitecta. Professora del Departament de Representación Arquitectònica de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).
  • Cucurull Descarrega, Domingo
    Doctor Enginyer Industrial. Comissionat de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat de la Diputació de Barcelona.
  • Feliu Jofre, Alvaro
    Enginyer de Camins, Canals i Ports. Assessor Estratègic en Infraestructures Sostenibles.
  • Ferrero Andreu, Lluis
    Enginyer Industrial. Professor del Departament de Projectes a l'Enginyeria (UPC)
  • Garcia Gil, Manuel
    Enginyer Industrial. Professor del Departament de Projectes d'Enginyeria de la UPC
  • Garrido Torres, Pablo
    Doctor Arquitecte. Professor del Departament de Tecnología de l'Arquitectura de la UPC.
  • Isalgue Buxeda, Antoni
    Doctor en Ciències Físiques. ​Catedràtic del Departament de Física de la UPC.
  • López Besora, Judit
    Doctora Arquitecte. Departament de Tecnologia de l'Arquitectura de la UPC.
  • Lorenzo Gálligo, Pedro
    Doctor Arquitecte. Ha estat durant 20 anys professor titular del Departament de Projectes de la Universitat Politècnica de Catalunya. Té una llarga experiència en cooperació internacional, ha estat coordinador internacional del Projecte XIV-5 amb Sostre i del Programa 10x10, ha participat en múltiples projectes del subprograma de tecnologies per a l'habitatge d'interès social del CYTED i és codirector del Programa de la UIA, Hàbitat per al Desenvolupament.
  • Marín Herrera, Juan Antonio
  • Meseguer Sebastià, Conrad
    Enginyer Industrial. Director General en Novaenergia II e&e España.
  • Montané Balagué, Eduard
    Arquitecte. Membre fundador de Set Arquitectes
  • Muntané Raich, Oriol
    Doctor Arquitecte. Professor del Departament de Tecnologia de l'Arquitectura de la UPC.
  • Navés Viñas, Francesc
    Doctor Arquitecte. Professor del Departament d'Estructures Arquitectòniques (UPC)
  • Pagès Ramon, Anna
    Doctora arquitecta. Professora i investigadora del Departament de Tecnologia de l'Arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya. Docent al Màster en Sostenibilitat, Màster en Arquitectura, Energia i Medi Ambient i del programa de doctorat Àmbits de recerca en l'energia i el medi ambient a l'arquitectura. Realitza recerca en la "Caracterització del sector de l'edificació des del punt de vista de les emissions de gasos d'efecte hivernacle". Socia fundadora de CICLICA.
  • Pardal March, Cristina
    Doctora Arquitecta. Professora del Departament de Tecnologia de l'Arquitectura de la UPC.
  • Roca i Blanch, Estanislao
    Doctor Arquitecte. Premi a la Qualitat en la Docència Universitària de la UPC 2011, i Distinció Jaume Vicens Vives 2011. Combina la seva tasca docent a l'ETSAB i a altres universitats, en cursos de grau i postgrau, amb la tasca professional d'arquitecte i urbanista, i ha rebut, per ambdós conceptes, diversos premis d'àmbit nacional i internacional.
  • Rodriguez de Pablo, Julio Luis
    "Enginyer Tècnic d'Obres Públiques, especialitat en Construccions Civils, per l'UPC. Màster en Gestió Integrada de Projectes del 22@ Barcelona, per IL3, Màster en Direcció i Organització d'Empreses de la Construcció per l'UPC. Des de 2003 Project Manager del Departament d'Infraestructures de 22@Barcelona , empresa municipal creada pel desenvolupament del barri tecnològic i empresarial 22@. Membre del Project Management Institute (PMI). Ponent en màsters d'Arquitectura Sostenible i Eficiència Energètica (URL - La Salle), Gestió de Smart-City (URL - La Salle), Gestió d'Infraestructures (UPC), Arquitectura i Medi Ambient Urbà (UPC)".
  • Sagrera Cuscó, Albert
    Arquitecte. Membre de Societat Orgànica.
  • Serrasolses Domènech, Jaume
    Biòleg. Fundador de l'Enginyeria Trama Tecnoambiental​
Inicia la preinscripció
Sol·licita informació

Crèdits:
(480 hores lectives)

Dates de realització:
Inici classes:15/10/2018 Fi classes:03/06/2019Fi programa: 14/10/2019
Horari:
Dilluns  16:00 a 21:00Dimarts  16:00 a 21:00Dimecres  16:00 a 21:00Dijous  16:00 a 21:00
Lloc de realització:
ETSAB - Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona
Av. Diagonal, 649

Import de la matrícula:

Idioma d'impartició:
Espanyol

Inscripció oberta fins l'inici del curs o fins l'exhauriment de places.

Imprimeix tot el curs