El Consell Assessor del màster en BIM analitza el nou programa formatiu per a gener de 2023

El Consell Assessor del màster en BIM Management. Transformació Digital i Nous Models de Negoci de la UPC School va celebrar la reunió anual el passat 7 de juliol, aquesta vegada de manera presencial. Format per representants de les empreses més rellevants del sector, aquest consell té per objectiu orientar i enriquir el contingut del màster i el seu enfocament metodològic, amb la finalitat d’ajustar al màxim la formació a les competències que requereix el context professional actual. El director és Sergio Muñoz, CEO de l’empresa Laurentia Technologies i president de buildingSMART Spain.

Eloi Coloma, director acadèmic del màster, va explicar el nou programa formatiu per al curs 2022-2023, en què es combina la modalitat presencial amb la modalitat en línia, i que introdueix una sèrie de canvis metodològics i de contingut per adaptar-se a aquesta nova realitat.

A més, es va dur a terme una anàlisi sobre els diferents rols BIM, tant pel que fa al projecte com a l’organització, per conèixer millor les necessitats de les empreses respecte a la demanda de nous professionals.

Des del Consell Assessor es van valorar de forma molt positiva els canvis introduïts, i es van realitzar diferents aportacions perquè els alumnes responguin als coneixements i les habilitats requerits en l’entorn professional, especialment en àmbits com enginyeria o obra civil. Aquests suggeriments seran analitzats per la direcció acadèmica del màster per valorar la seva implementació al programa.

Com a membres del Consell Assessor del màster hi ha representades empreses i organismes tan destacats com Acciona, BAC, bim&partners, BIS Arquitectes, Brydenwood, Capella-Garcia, Cemex Ventures, Comsa, FC Barcelona, ​​Ferrovial, Idom, Infraestructures.cat, Ingreen, JG Enginyers o Pinerarq.