10% de descompte en la formació de la UPC School

La UPC School presenta l’oferta de màsters, postgraus i cursos que s’inicien en el nou curs acadèmic 2020-2021. Si estàs pensant a donar-li un impuls a la teva carrera professional i et matricules abans del 15 de setembre de 2020, podràs obtenir un 10% de descompte en més de 80 programes formatius en les àrees d’arquitectura, enginyeria, management i TIC.

Descuento10Podràs aconseguir aquest descompte si demanes l’admissió i formalitzes el primer pagament de la matrícula abans de la data de fi de la promoció, és a dir, el 15 de setembre.

El descompte no serà acumulable, i s’aplicarà només a aquells alumnes que no s’hagin acollit a cap altre descompte o promoció.

Consulta els màsters, postgraus i cursos amb 10% de descompte.