16 alumnes de la Universidad del Valle del Toluca de Mèxic realitzen un seminari en Direcció de la Construcció

Del 26 al 31 d’octubre es realitza al Tech Talent Center el seminari en Direcció de la Construcció que organitza la UPC School conjuntament amb la Universidad del Valle de Toluca de Mèxic. En aquesta edició del seminari, els 16 alumnes participants tindran l’oportunitat de realitzar visites a entitats com l’empresa Encofrados Alsina, l’obra en construcció de l’edifici “La Rotonda”, el Parc Esportiu del Garraf, el centre modernista de l’Hospital Sant Pau o l’Institut Català del Sòl (INCASÒL).

Seminari ConstruccióEls alumnes també rebran sessions de caire més teòric, al voltant de temes com la visió estratègica del negoci immobiliari, la construcció sostenible o el màrqueting en l’àmbit de la construcció.

A més d’aquestes visites, els alumnes també tindran temps per conèixer els principals monuments, curiositats i llocs d’interès turístic de Barcelona.

La UPC School manté excel·lents relacions amb la Universidad del Valle de Toluca (Mèxic), amb qui realitza conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management.