27 alumnes de la Business School Sao Paulo visiten la UPC School a la 5a edició del seu stage formatiu a Barcelona

27 alumnes del programa MBA Internacional que ofereix la Business School de Sao Paulo es troben durant aquesta setmana a Barcelona amb motiu de la 5a edició del seminari formatiu que realitzen anualment a la capital catalana.

MBA Internacional Business School Sao PauloEn aquesta edició, els 27 alumnes tindran l’oportunitat de fer visites a empreses com el Port de Barcelona, la Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona (La Caixa) i l’empresa automobilística SEAT. A més, al llarg d’aquestes jornades, rebran sessions teòrico-pràctiques sobre gestió del talent i la conflictologia en les organitzacions, la innovació en les organitzacions o responsabilitat social corporativa, entre d’altres, a càrrec de personalitats referents en aquest sector com Marc Eguiguren, Enric Barba, Josep Mª Viedma, Josep Ginesta i Josep Maria Canyelles, entre altres.

La UPC manté excel·lents relacions amb la Business School Sao Paulo, amb qui realitza conjuntament activitats de formació que reforcen l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores en l’àmbit del management.