3 estudiants de la Facultat d’Informàtica de la UPC, premiats a la FinAppsParty de “la Caixa”

Entre les aplicacions guardonades, es troba una proposta experimental per interpretar gràfiques de valors de borsa a través de la música, basada en el sistema iOs d’Apple, feta per Marc Huguet, estudiant de la FIB, conjuntament amb Javier Sánchez i Marc Hervera. L’altre projecte premiat, liderat pels estudiants de la UPC Marcel Arbó i Víctor Fernández, conjuntament amb Isabel Blas, proposa la creació d’un cercador de pisos de venta i lloguer per al sistema iOs.

La FinAppsParty, que va tenir lloc del passat divendres 11 al 12 de novembre, va comptar amb la participació d’un centenar de persones que hi van presentar unes 40 propostes. D’entre aquestes, el jurat, integrat per representants de “LaCaixa” i Barcelona Digital, ha escollit les 6 millors propostes. La Caixa impulsa aquest esdeveniment amb l’objectiu de generar noves aplicacions financeres i atraure el talent dels professionals cap al sector de la banca mòbil.