Nou vídeo amb la techtúlia sobre les competències de l’arquitecte en l’àmbit de la rehabilitació i la restauració

La UPC School, amb la col·laboració de Tertúlia Digital, presenta la cinquena Techtúlia Digital Barcelona, un espai de debat que aquesta vegada es va centrar en analitzar quines són les competències de l’arquitecte en l’àmbit de la rehabilitació i la restauració arquitectònica. En aquesta sessió,  que pots consultar en vídeo, van participar Josep Lluís González, director del màster en Rehabilitació i Restauració Arquitectònica de la UPC School i Belén Onecha i Albert Casals, doctors en arquitectura.

En aquesta tertúlia, es va debatir sobre quines són les implicacions de restaurar i rehabilitar edificis amb un pes històric i monumental, quins són els factors constructius i estructurals i d’eficiència energètica a tenir en compte, tot posant de manifest la diferència entre projectar un edifici nou a la d’actuar sobre un edifici ja existent. Tot plegat, de la mà de la visió privilegiada que aporta el director i coordinadors del màster en Rehabilitació i Restauració: de l’Avaluació Prestacional (CTE) al Projecte d’Intervenció de la UPC School.

Techtulia Rehabilitació

La UPC School i Tertúlia Digital han posat en marxa un cicle de tertúlies amb periodicitat mensual sota el nom de Techtulia Digital Barcelona, que oferirà sessions de debat sobre temes d’interès en tecnologia, enginyeria i innovació. Es reuneix en una mateixa tertúlia a tres persones relacionades, des de diferents visions, amb la temàtica proposada. Les sessions de debat estan moderades pel comunicador Tomàs Cascante.