Formació a mida en BIM per a l’empresa ACCIONA

Els dies 12 i 13 de febrer es va dur a terme al Tech Talent Center, seu de la UPC School, el programa de formació BIM per a Obra, de 12 hores de durada, i dissenyat a mida per a l’empresa ACCIONA.

Acciona_BIML’objectiu de la formació ha estat oferir un programa d’alt nivell per a perfils directius d’aquesta empresa sobre aquells aspectes clau a tenir en compte en la implantació del BIM i el treball continuat amb aquesta metodologia.

La formació ha estat impartida per Eloi Coloma, director acadèmic del màster en Open BIM en Desenvolupament i Gestió de Projectes de la UPC School. També és soci fundador de Coloma Armengol S.C.P, empresa consultora especialitzada en processos d’innovació tecnològica en el sector de la construcció. Eloi Coloma és membre del comitè tècnic de la Comissió BIM del Ministeri de Foment i de la Comissió “Construïm el Futur” de l’ITEC a Catalunya. Està certificat com a BIM Manager en la categoria Excellence.