Ajut de 1.800 € per al màster en Sistemes d’Informació Geogràfica (SIG)

La UPC School ofereix 1 ajut de 1.800 € en la matrícula del màster de formació permanent en Sistemes d’Informació Geogràfica, la pròxima edició del qual començarà el dia 16 d’octubre de 2023. El màster s’ofereix en modalitat en línia.

Els destinataris d’aquest ajut són professionals que desitgen destacar en el sector dels sistemes d’informació geogràfica, en ple creixement, i adquirir coneixements avançats en localització, mobilitat, mapificació temàtica, gestió massiva de dades (big data), entre altres. Això implica candidats d’àmbits molt diversos, com poden ser la biologia, la geografia, les ciències ambientals, l’arquitectura o l’enginyeria en totes les seves especialitats.

Les persones que compleixin amb el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut, han d’estar admeses prèviament al màster i enviar la següent documentació:

• Carta de motivacions, exposant les raons per cursar el màster i incorporant informació de les seves condicions socioeconòmiques, si escau.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 6 d’octubre de 2023.

Es realitzarà una valoració de la documentació aportada pels sol·licitants i el seu interès en l’àmbit de la gestió de la informació geoespacial.

El sector SIG està experimentant un creixement sense precedents, impulsat per les noves tecnologies de la informació i la comunicació. Cada vegada més empreses i organitzacions estan reconeixent la importància de la geolocalització i la intel·ligència geoespacial per comprendre i gestionar el seu entorn de manera eficient. El màster en Sistemes d’Informació Geogràfica (SIG) capacita per aportar solucions a través a l’anàlisi SIG a problemes de qualsevol mena en els àmbits de la planificació, la gestió territorial o el medi ambient, entre altres.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 112 08 62 o el formulari d’informació del màster.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu, és a dir, no podrà ser sol·licitat per persones ja matriculades.