Ajut del 30% per cursar el màster en Optometria i Teràpia Visual

La UPC School ofereix un ajut del 30% de l’import de la matrícula per a la 4a edició del màster en Optometria i Teràpia Visual, que començarà el 10 d’octubre de 2022 en modalitat semipresencial. Els destinataris d’aquest ajut són titulats de l’àmbit de l’òptica i l’optometria.

Les persones que compleixin amb el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut, han d’estar admeses prèviament al programa i enviar la següent documentació:

• Carta de motivacions, exposant les raons per cursar el màster i incorporant informació de les seves condicions socioeconòmiques, si s’escau.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si en disposa.

Una vegada presentada la documentació, els sol·licitants hauran de realitzar una entrevista personal amb la Direcció Acadèmica.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 17 de juny de 2022.

Es realitzarà una valoració de la documentació aportada pels sol·licitants, amb especial èmfasi en les motivacions, interessos i inquietuds en l’àmbit de l’optometria i la teràpia visual. També s’analitzarà el nivell d’ocupabilitat en el sector, una vegada finalitzats els estudis.

El màster en Optometria i Teràpia Visual atorga les competències necessàries per efectuar una correcta diagnosi en el camp de l’optometria i la teràpia visual i proposar el tractament més adequat per a cada tipologia de trastorn visual.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 114 68 05 o mitjançant el formulari d’informació del màster.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu.