Ajut del 50% en la matrícula del màster en Indústria 4.0

La UPC School ofereix un ajut del 50% de l’import de la matrícula per cursar el màster en Indústria 4.0, que s’iniciarà el 20 d’octubre del 2023 en modalitat en línia.

El màster està dirigit a professionals d’operational technologies que vulguin aventurar-se a l’àmbit de la indústria 4.0 i incorporar els coneixements necessaris d’information technologies. També professionals de l’àrea tecnològica que es vulguin endinsar en la indústria 4.0 adquirint coneixements de l’àrea d’operacions industrials. Així mateix, també s’adreça a emprenedors interessats en les oportunitats de la indústria 4.0 o a titulats d’enginyeria (informàtica, telecomunicacions, industrial, agrònoms, camins, etc.), física, matemàtiques o estadística que vulguin conèixer les possibilitats que ofereix la 4a revolució industrial.

La persona que compleixi el perfil d’admissió del programa i estigui interessada a sol·licitar l’ajut ha d’estar admesa prèviament al màster i enviar la documentació següent:

• Carta de motivació, exposant les raons per cursar el màster.
  • Informació de les seves condicions socioeconòmiques, si escau.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si disposa

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 10 de maig 2023, abans de les 14.00 h.

El màster en Indústria 4.0 és un programa de formació que té com a objectiu proporcionar una solvència tècnica suficient en les tecnologies 4.0, juntament amb un mindset que permeti modular un discurs efectiu per a un lideratge industrial interdisciplinari, incloent-hi les fases de diagnòstic, preparació, execució, posada en marxa i seguiment, atenent objectius no només de rendibilitat sinó d’un salt qualitatiu individual i col·lectiu per afrontar els reptes del futur.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 931120883 o del formulari d’informació del màster.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu.