Ajuts Employment Help per a professionals a l’atur

La UPC School posa en marxa els ajuts Employment Help dirigits a professionals que estiguin actualment a l’atur. Aquests ajuts faciliten l’accés a la formació especialitzada que ofereix la UPC School en les àrees d’arquitectura, enginyeria, TIC i management.

Employment HelpEs podrà optar a una àmplia selecció de 56 programes de màster, postgrau i cursos de formació contínua que s’inicien en aquest primer quadrimestre del curs acadèmic 2019-2020. Aquests ajuts cobriran un percentatge de l’import de matrícula d’aquests programes de formació.

La sol·licitud d’ajut Employment Help podrà realitzar-se des del 5 de setembre de 2019 i fins a 7 dies abans de l’inici de cada programa formatiu, com a data límit. Els únics requisits per optar-hi són estar a l’atur en el moment de fer la sol·licitud i estar admès en el programa per al qual es demana l’ajut econòmic.

Més informació i sol·licituds:

Ajuts Employment Help