Ajuts del 20% per cursar el màster en IT Project & Service Management

La UPC School ofereix tres ajuts del 20% de l’import de la matrícula del màster en IT Project & Service Management, la pròxima edició del qual començarà el dia 14 d’octubre de 2019. Els destinataris d’aquest ajut són graduats en enginyeria informàtica i titulacions afins i/o professionals amb experiència en l’àmbit IT.

ITProjectLes persones que compleixin amb el perfil d’admissió del programa i estiguin interessades a sol·licitar l’ajut, han d’estar admeses prèviament al màster i enviar la següent documentació:

• Carta de motivació, exposant les raons per cursar el màster i incorporant informació de les condicions socioeconòmiques del sol·licitant.
  • Carta/es de recomanació acadèmica/ques i/o professional/s, si en disposa.

La data límit per sol·licitar aquest ajut és el 10 d’octubre de 2019.

El màster en IT Project & Service Management té per objectiu formar professionals en el management tecnològic. Amb aquesta formació adquiriran la capacitat per gestionar projectes IT, controlar la qualitat del procés i el producte durant la seva execució. També aborda la governança IT i la seva relació amb la gestió de l’organització, per garantir l’alineació amb l’estratègia de l’empresa.

El programa uneix en un únic màster els tres àmbits imprescindibles pel bon management dels departaments IT: la gestió de projectes, la gestió de serveis i la governança. Es tracta d’una formació eminentment pràctica i molt aplicable a l’empresa, de la mà de dels millors experts.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, podeu contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 112 08 83 o el formulari d’informació del màster.

Aquest ajut és incompatible amb altres ajuts i descomptes oferts per la UPC School i en cap cas té caràcter retroactiu.