Marta Fernández Turu, alumni del màster en Lighting Design, becada per al prestigiós taller Lights in Alingsås

Marta Fernández Turu, estudiant del màster en Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica, ha guanyat una beca Lightecture per participar al taller Lights in Alingsås, el marc d’aquest prestigiós festival d’il·luminació de Suècia.

AlingsasCinc estudiants han estat elegits per ser els millors de la seva promoció i tindran l’oportunitat de viure una gran experiència formativa, juntament amb estudiants procedents de 22 països.

Dissenyadors d’il·luminació, estudiants i empreses es reuneixen a finals d’aquest mes de setembre a la màgica ciutat d’Alingsås per viure el festival Lights in Alingsås. El llenguatge la llum crea instal·lacions úniques en espais interiors i exteriors que fan augmentar encara més l’atractiu de la localitat. Una part important d’aquesta cita és l’esdeveniment Lights in Alingsås, un taller molt especial amb la participació d’estudiants internacionals. Aquest taller els hi permet participar en tot el procés, des del disseny conceptual fins a la instal·lació. El resultat del workshop seran les instal·lacions que es mostraran al públic durant el mes d’octubre.