Ajuts Talent Help per a graduats amb millor expedient acadèmic

La UPC School presenta una nova convocatòria d’ajuts de formació. A través del programa Talent Help, aquest cop posa a l’abast dels graduats amb millor expedient acadèmic ajuts d’un 40% en la matrícula dels màsters.

Talent HelpA aquesta edició s’acullen 30 programes de màster seleccionats entre l’oferta de formació permanent en els àmbits d’arquitectura, enginyeria, TIC i management. Els ajuts cobriran un 40% de l’import de matrícula dels programes de màster que ofereix la UPC School, l’inici dels quals tindrà lloc durant aquest primer quadrimestre del curs 2019-2020.

Els ajuts s’adrecen a persones amb un expedient acadèmic de grau amb una nota mitjana ponderada igual o superior a 8 sobre 10. Els candidats també hauran d’estar admesos en el programa per al qual se sol·licita la prestació.

La sol·licitud Talent Help podrà realitzar-se fins al 18 de setembre, com a data límit per formalitzar la sol·licitud.

Més informació i sol·licituds:

Ajuts de formació Talent Help