El Tech Talent Center acollirà una taula rodona sobre les oportunitats de la consultoria SAP

16 de novembre de 2009

La UPC School of Professional & Executive Development acollirà un nou OPEN TALENT el proper 24 de novembre, amb el títol “Reptes de futur en l’àmbit de la consultoria SAP. Crisi o oportunitats?” .

Entre els participants hi haurà Marcial Chinchilla, director de l’oficina de Barcelona de Realtech, i Josep Ramón Bonamusa, responsable de Soluciones SCM de SAP España, que donaran una visió global sobre la situació en què es troba l’àmbit de la consultoria SAP en aquests temps de crisi. També participarà en el debat Xavier Lorca, gerent de l’empresa Parlston Technology i exalumne del postgrau de Gestió Empresarial amb SAP ERP que organitza la UPC School.

Aquesta taula rodona-debat, que moderarà Tomàs Manzanares, director del postgrau de Gestió Empresarial amb SAP ERP , té com a objectiu posar de manifest els avantatges de la consultoria SAP i les oportunitats laborals que poden sorgir de l’especialització en aquest àmbit. Un sector que, en el marc de la recent crisi, ha sabut ressorgir amb força de la situació econòmica actual i ha creat noves oportunitats de mercat.

L’acte tindrà lloc a la sala d’actes del Tech Talent Center a les 19h. En finalitzar s’oferirà un petit refrigeri als assistents. ■