El videojoc Etherborn, creat per alumni UPC School, ja està disponible per a PC i consoles

El videojoc Etherborn, sorgit com a projecte final de l’oferta formativa en Videojocs i Animació de la UPC School, ja està disponible per a PC (Steam, GOG i Humble Store) i consoles (Switch, PlayStation 4 i Xbox One). Aquest és un joc creat pels exalumnes Samuel Cohen, Alexandra Escudero, Gabriel Garrido, Miquel Rodríguez i Carles Triviño, que avui constitueixen l’estudi professional de videojocs indie Altered Matter.

EtherbornEtherborn és un joc de plataformes d’exploració en un món estrany i exòtic on les lleis de la física es comporten d’una manera completament diferent. La crítica ha reconegut el seu particular disseny de nivells i el seu estil visual, molt creatiu i de gran bellesa estètica.

Aquest videojoc no ha parat de collir èxits en la seva recent trajectòria. El joc va ser seleccionat per la incubadora d’startups Incubio per formar part del seu programa d’incubació i acceleració GameBCN, gràcies al qual s’han pogut formar com a estudi professional. El joc també va guanyar el premi Best Art en els València Indie Summit, el premi Best Creative Design a Azplay i el Millor Joc de l’Indie Hub – Gamelab 2016. Etherborn també va quedar finalista a la quarta edició dels premis Three Headed Monkey Awards. Social Point 2016 i va ser el primer a rebre finançament dins de la nova línia de suport als jocs independents de 20th Century Fox, dins el catàleg indie de FoxNext Games.

Felicitats pel llançament del joc i molts èxits!

Tràiler del llançament del videojoc Etherborn

Etherborn_Trailer